Jag gör + Sofia

Iiiiih, inte mycket inlägg på dom senaste dagarna. Eller faktiskt inget på fem dagar. Just nu sitter man i soffan och ska äta frukost snart. Eftersom att vi har musik i skolan så tänker jag ladda ner en låt och ha den i mobilen. För min musiklärare bad mig att på musiken gå in i ett annat rum och göra en dans till min musik. Sedan så skulle jag visa upp den för halva klassen som har musik i musiksalen då. Men ah... Igår hade vi hemkunskap och fick göra scones. Det var överdrivet lätt, eftersom att jag är expert på att baka! Nemen... I natt drömde jag om Oscar. Det var lite tufft, men endå annorlunda. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad jag drömde. Bara att jag drömde om honom. Nu är klockan nästan fem över halv åtta. Så jag har bara tjugo minuter på mig ungefär att fixa frukost och sånt. Men det tar ju på tio minuter.

Dessutom bråkade jag med Eric igår. Tycker fan att han kan lägga av med både sin attityd och det han säger till mig. Jag har faktiskt känslor. Han har förstört mig för livet. Han tycker att det går att bara släppa att sofia är död. Men det tar tid. Och så sa han ''emofitta'' till mig, vad ska jag ta det som? Är det ett kränkande samansatt ord? Eller är en del av det ett positivt icke kränkande ord? Han gör mig lite förvirrad. Jag tog i alla fall illa upp och sa att han kunde lägga ner.

Och förklarade att han släpper faktiskt inte in någon så mycket i sitt liv som jag gjorde med Sofia. Hon är död, borta. Och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra utan henne. Det är jävligt jobbigt, mitt allt försvann. Och jag kommer aldrig mera få träffa henne. Aldrig kunna se henne, aldrig kunna kyssa henne igen. Jag saknar den tiden då jag kunde göra det. Yes, she was my girlfriend.

Heiidooo <3

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

finns alltid <3

2010-12-14 @ 23:42:28
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0