Repning, låt + Snigel + läggning

Repade idag, fedt råligt vi hade det då. Vi fick liksom spela N.W.O ni som inte hört den, klicka -> Ministry – N.W.O.
Och Erik blev mycket sur på Richard och jag sa åt dom att hålla käften. Tufft att dom lyssnar på mig iafl! Men endå... Bandet heter Evil Ducks, lite udda men tufft. :'D
Här får ni en väldigt tuff bild på min SUPER-DUPER-ELITE-HARDCORE-HANDSLEMMO-SNIGEL! tufft va? :D

Haiidooo, massa pussar och kramar!

Och jag måste bara säga till dom som inte vet, jag är bisexuell, och hatar verkligen folk som har svårt att acceptera att man är homosexuell och bisexuell. Alla verkar tycka att man ska vara straight allihopa, men vafan man har väl vilken läggning man vill? Eller man bestämmer inte vilken läggning man ska ha. Det bara blir så.. Men endå... :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0