...Dagens

Ja. Jag tänker börja med dagens nu! Det här är det första!

Låt:








Bild:




Dikt:

Jag ler, och det ser ni.
Men när jag gråter. Så försöker ni inte se.
Ni vill att jag ska må bra, men endå sitter ni och skiter i mej..
Tror ni att jag mår bra då? Det tvivlar jag på.
Jag skriver och skriver... Och skriver och skriver...
Men om jag någonsin kommer sluta skriva om smärta...
Det vet man aldrig... Smärta är något naturligt.
Ångest är något naturligt, då man inte kan andas.
Det känns i hjärtat. Men skit samma...
Klarar man av livet, så klarar man allting.
Och det vet både du och jag!
Ångesten, smärtan, lidandet... Allt är något naturligt.
Något som vi aldrig kan rymma ifrån.
Något som vi alltid kommer att ha vid våran sida...
Du vet hur det är.. Och jag vet hur det är...
Men dom tre naturliga sakerna, är svårare än någonsin!

Skriven av: Mig, Emelie Källberg

TRUE STORY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0