Glasögon! D:

Jau, hej... Nu har jag och min far varit iväg och köpt glasögon åt mig, fedt ful jag tycker att jag är. Det är lite jobbigt att känna sig ful i glasögon. Men ett år får jag stå ut, kommer få linser då. Om cirka ett år. Ja... Just nu sitter man och tänker... Skrivit ännu en till dikt. Väntar bara på att min lillebror ska somna nu, så då kan man kolla på Buffy The Vampire Slayer! Med pappa och Tove, Anton[storebror] har träning. Så han är inte hemma, det känns ganska skönt ibland att slippa honom. Jau... Märkte att Antons kompis Sebastian höll på att tappa hakan när han såg mig här om dagen, han tyckte väl att jag var så jävla snygg. Hähäh... Jag försöker inte skryta. Men asså det måste vara så, annars skulle han inte glo på mig när jag gick förbi honom. Jag fick mina lila och Gula/Svarta glasögon idag. Ni får som sagt ingen bild än, kanske efter jag har duschat men asså fan ni kan ju inte titta på mig medans mitt hår är skit mycket fett... Det går ju inte! Det blir nog ett långt inlägg men ni får fan då stå ut! Här kommer en text, med ord, RAKT FRÅN MITT HJÄRTA!

Moster, det är en människa jag behöver.
Tänk om det händer min mor något,
då står du där för mig...

Farbror, dig behöver jag också...
Om det händer min far något,
så står du där för mig.

Ni är mina gudföräldrar.
Händer det något med mina biologiska föräldrar
kan man säga.
Då kommer ni, att kännas som mina föräldrar.
Ni står där för mig.
Och stöttar mig genom ALLT!

Allting kommer att ordna sig, sa min moster en gång.
Då Marcus gjort slut med mig,
och han gjorde det via sms.

Allting kommer att ordna sig, sa min farbror en gång.
Då jag precis flyttat till min far.
På grund av att jag druckit...
Allting ordnade sig inte.
Men det mesta...

Jag älskar er!

TRUE STORY





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0