Om mig...

Hei på er, första inlägget tänkte jag nog på att berätta något om mig själv. Lite kort information, och ni får ju faktiskt följa vardagen i min blogg också! Det hade ni väl endå inte tänkt på? ;)
Vi börjar med informationen nu :D

Namn: Emelie
Mellannamn: Maria
Efternamn: Källberg och Vennberg, konstigt nog två^^
Artist: det var svårt, måste nog ta något enkelt, en artist och inte ett band. euhm... då blir det nog... never shout never :P
Låt: euhm.. I love you 5 :D
Band: Bring me the horizon! ingen tvekan!
Låt: ''Fuck'' och ''it never ends''!
Ålder: Ja just nu när jag skriver det här så är jag 12. :P
Född: 12 maj 1998 :]
Klädstil: Svart, scene, rock :P
Färg: Svart, rosa, gult, rött :]]]]]]
Djur: Hund, två kaniner.
Favoritdjur: Häst, katt.

och lång information:
Jag heter Emelie Maria Källberg Vennberg, konstigt nog så har jag två efternamn. Min favorit artist är ju NeverShoutNever och favorit låt med han är I Love You 5. Favoritband är Bring Me The Horizon, dom är ju helt klart bäst! Låt med dom är Fuck och It Never Ends, stolt med att jag har dom på mobilen. När jag skriver det är så är jag 12 år. Och född 12 maj 1998. Min klädstil är nog någonting mellan scene och rock. Mest svart. Mina favoritfärger är svart, rosa, gult och rött. Jag har två kaniner och en hund, ena kaninen är en hane och heter Bamse, den andra är en hona och heter Cessan. Men mina favoritdjur är häst och katt. Alltså alla kattdjur, inte bara enkla katter. Utan typ dom STORA katterna! Tigrar och lejon, dom katterna. Så ni vet, aja hejdå! :D


TRUE STORY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0